Türk Telekom Güncel | Sayı 04

Böylelikle hem iç eğitmenlerimizle bir araya gelinerek etkileşimleri arttırılıyor hemde vizyona katkı sağlayacak oturumlar sunuluyor. 5AdımdaBYTE BYTESistemi; B irbirinden Y etkin T ürkTelekomAkademi E ğitmenleri olarak tanımlanıyor. BYTEsisteminde; 5 farklı seviye bulunuyor. Bu seviyeler, eğitmenlerimizin bugüne kadar verdikleri toplameğitim saatleri referans alarakoluşturuluyor. Seviyeler de şu şekilde isimlendiriliyor: 1. “HoşGeldinEğitmenim”: Henüzhiç eğitimvermemiş iç eğitmenlerimizin bulunduğu seviye. 2. “KiloByte”: Toplamda 1-100 saat aralığında eğitimvermiş iç eğitmenlerimizinbulunduğu seviye. 3. “MegaByte”: Toplamda 101-300 saat aralığında eğitimvermiş iç eğitmenlerimizinbulunduğu seviye. 4. “GigaByte”: Toplamda 301-500 saat aralığında eğitimvermiş iç Seviye geçişinde temel alınan4koşul bulunuyor: ▶ Bir üst seviyeningerektirdiği toplam eğitimsaatineulaşmak ▶ Son 1 yıl içindemin. 50 saat eğitim vermek ▶ Son 1 yıl içindeki eğitim değerlendirmememnuniyet ortalamasınınenaz 3,75puanve üzerinde olması ▶ Enaz 1 bonus puanuygulaması olması Bonus PuanUygulamasıyla; iç eğitmenlerimiz yetkinliklerine göre eğitimvermenin yanı sıra ek çalışmalar yapabiliyorlar. Bu çalışmalarla hem Akademi’nin eğitim süreçlerine daha fazla katılmaları sağlanarak gelişimleri destekleniyor hemde yaptıkları çalışmalardan tüm iç eğitmenlerimizin faydalanmasını sağlanıyor. Örneğin; iç eğitmenimiz video eğitim içeriği geliştirirse +36 saat bonus puan kazanabiliyor. Bubonus puanlar yılsonundabirikerek seviye geçişi içinona katkı sağlıyor. *Buveriler2018Eylül ayı bazalınarakhesaplanmıştır. TÜRK TELEKOM GÜNCEL I 31 30 I TÜRK TELEKOM GÜNCEL Toplam iç eğitmen sayısı: Aktif iç eğitmen sayısı: İç eğitmenler tarafından verilen eğitimlerin oranı: İç eğitmenlerle verilen eğitimlerin değerlendirme memnuniyet oranı: Yüz yüze eğitim vermelerinin dışında Akademi çalışmalarına ek destek veren iç eğitmen sayısı: Video eğitim geliştiren iç eğitmen: E-Learning eğitimi geliştiren iç eğitmen: Kurum dışı eğitmenlik yapan iç eğitmen: Eğitmen koçluğu yapan iç eğitmen: Akademi’nin programlarında fasilitasyon desteği veren iç eğitmen: Sayılarla 2018’de İç Eğitmenlerimiz* İç Eğitmenlerimize Kulak Verelim: Akademi İÇ EĞITMENLER 1.225 573 % 66,4 % 94 162 18 20 84 14 68 % Gökhan Bulut Trabzon Bölge Müdürlüğü İç eğitmen olmak, sürdürülmesi gereken bir mirası geleceğe taşımak gibi… İç eğitmen olarak bilgi birikimimizi, tecrübe  edindiğimiz becerileri, çalışma arkadaşlarımıza en doğru ve en verimli şekilde aktarmaya çalışıyoruz. Bu süreçte Türk Telekom Akademi, eğitim, etkinlik ve bültenlerle iç eğitmenlerin yetenek ve becerilerini geliştirerek bizleri en iyisi olmaya hazırlıyor. İç eğitmen olarak ihtiyaç duyduğumuz nitelikli kişisel ve mesleki gelişim eğitimlerinin Türk Telekom Akademi tarafından sunulması ve sürekli öğrenen ve aktaran bir oluşumun içerisinde olmak bizi çok mutlu ediyor. İç Eğitmen Okulumuza Ödül! Türk Telekom Akademi, 2018 yılında iç eğitmenlerimizin gelişimi için gerçekleştirdiği “İç Eğitmen Okulu” Programı ile TEGEP (Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği) tarafından “En İyi Öğrenme ve Gelişim Ödülü”ne layık görüldü. eğitmenlerimizinbulunduğu seviye. 5. “TeraByte”: Toplamda 501 saat ve üzeri eğitimvermiş iç eğitmenlerimizinbulunduğu seviye. Seviyeler değiştikçe iç eğitmenlerimizin birikimleri ve gelişim yolculukları da detaylı olarak gözlemlenebiliyor. Seviye geçişi, bir yılın verileri belirlendikten sonra yılsonunda yapılıyor.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDQyNTU=