Türk Telekom Güncel | Sayı 06
Röportaj DIJITAL ÜRÜNLER klavyeyi kullandığımız her alana dokunabilme gibi bir özelliğe sahip. Örneğin; telefonda biriyle mesajlaşırken ya da bir eposta yazarken, o anda kullanılan uygulamadan çıkmadan, insanlar internette arama yapabilirler veya en yakın dönerciyi bulup sipariş gönderebilirler. Kullanıcılar için ürünlerde geçiyor ve her yıl bu süre 18x20 dakika artıyor. Biz de Dijital Ürünler ve Siber Güvenlik alanına telekomünikasyon eksenli yaklaşıyoruz. Yani “hangi dijital ürünleri çıkartalım ki tüketiciye dokunalım”a odaklanıyoruz. Bu nedenle TAMBU ile bir giriş yaptık. Çünkü TAMBU; telefonumuzda TÜRK TELEKOM GÜNCEL I 27 Hilal Turan İç İletişim Kıdemli Uzmanı Süleyman Ezber İç İletişim Uzmanı Telekom operatörleri için dijital servisler nasıl bir önem taşıyor? Dünyada dijital servisler nereye gidiyor? Biz Türkiye olarak ne durumdayız? Aslında dünyada, en temelde iletişimin formatı, teknolojisi, ürünleri hızla değişiyor. İnsanların ortalama 12-13 saati dijital Şirket bünyemizde yeni oluşturulan “Dijital ve Siber Güvenlik Ürün Geliştirme Genel Müdür Yardımcılığı”mızın farklı organizasyon yapısını, yenilikçi iş modellerini, dijital ürünlerdeki hedefimizi ve dünyadaki konumumuzu, Genel Müdür Yardımcımız Dr. Ramazan Demir ile konuştuk. TÜKETICI NEREDEYSE ORADA OLACAK DIJITAL ÜRÜNLER GELİŞTIRMELIYIZ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDQyNTU=