Türk Telekom Güncel | Sayı 06
TÜRK TELEKOM GÜNCEL I 11 10 I TÜRK TELEKOM GÜNCEL şekilde iletişim kurmak istediği anlamına geliyor. Tüketicilerin yüzde 80’i, bir işletmenin sosyal medya sayfası üzerinden soru sorduklarında, sonraki altı saat içinde yanıt almayı bekliyor. Ürünlerin kendi kendilerini satın alacak şekilde eğitilecekleri bir zaman da gelebilir. Örneğin, bağlantılı ev sisteminiz bir ampulün bozulduğunu algıladığında, sizin için otomatik olarak yeni bir tane sipariş verebilir. IoT’nin e-ticareti temelden değiştireceğine dair hiç şüphe yok, ancak bunun tamamen sorunsuz bir noktaya gelmesi biraz zaman alabilir. Tüketiciler işlevsel, güvenli ve gezinmesi kolay olmayan platformları kullanmayacaklardır. Bu nedenle de, işletmelerin her zaman online ve birbirine bağlı bir pazar için zemin hazırlığı yapmaları gerekiyor. u Kyle Kucharski imzalı makaleye orijinal dilinde buradan ulaşabilirsiniz. olan Unboxed’da müşteriler, yüz tanıma teknolojisi ile çalışan robottan kişiselleştirilmiş öneriler alabiliyor, telefonları deneyebiliyor, video destekli self-servis stantlarda mobil tarifeler seçebiliyor ve kulaklık, telefon kılıfı, yedek şarj, cep telefonu gibi aksesuarları inceleyip alabiliyor. Ziyaretçiler ayrıca faturalarını ödeyebiliyor, ön ödemeli kartlara ve Dash cüzdanlarına yükleme yapabiliyor, SIM kartlarını değiştirebiliyor. Unboxed tamamen açıldığında 45 metrekarelik bir alanı kaplıyor ve şu anda Pickering Caddesi’ndeki araziyi kullanmasına rağmen Singtel, mağazayı birkaç ayda bir ulaşımmerkezleri ve okul kampüsleri gibi yüksek trafikli alanlara taşımayı hede iyor. u Asha Barbaschow imzalı haberin orijinal metnine buradan ulaşabilirsiniz. isteyecek. Bunu yapmanın bir yolu, tüketicilerin daima online olduğu gerçeğini benimsemektir. Ürün incelemelerine erişim, satış ve indirimler hakkında bildirimler ve hızlı sevkiyat sayesinde, dijital alışveriş dünyasının müşterileri, daha akıllı ve daha bilgili durumda ve alacakları ürünler konusunda bilgi toplama becerisine sahip. Bu aynı zamanda, online müşterinin, markalarla hızlı ve kişisel bir Sektördeki gelişmeler CEO’muz Dr. Paul Doany’nin dünya gündeminden seçtiği önemli makaleler... T elekommağazalarında yüz yüze görüşme deneyiminden kaçınmak isteyen Singapurlular, artık Singtel’in yeni geçici mağazasına giderek bir robotla görüşebilecek. Telekomünikasyon devi, Unboxed adını verdiği yeni insansız geçici mağaza projesini, “müşterilerin samimi bir mağaza ortamında dijital teknolojinin kolaylıklarını deneyimleye- bilecekleri yeni bir mağaza deneyimi” olarak tanıttı. Singtel Singapur CEO’su Yuen Kuan Moon, “Perakendenin geleceği şimdi karşınızda. Dijital dönüşümümüz, tüketicilere yepyeni ve zahmetsiz bir satın alma deneyimi sunmak için çevrimiçi ve çevrimdışı müşteri temas noktalarını entegre ediyor.” dedi. “Unboxed, günümüz tüketicisinin ihtiyaçlarını karşılıyor ve yeni nesil perakende sektörüne bir bakış sunuyor: Hızlı, anlık, kullanışlı ve deneyimsel” 7/24 açık N esnelerin İnterneti (IoT), tüketicilerin online alışveriş yapma alışkanlıklarını değiştiriyor ve işletmeler, tüketicilerin 7/24 internete bağlı olmasını nasıl kendi lehine kullanacaklarıını bulmak için çabalıyor. 2025’e kadar IoT’ye 27 milyar cihazın bağlanması bekleniyor. Bağlantılı nesnelerden oluşan bu geniş ağ, tüketicilerin online alışveriş alışkanlıkları üzerinde çok Singtel Unboxed: Taşınabilir İnsansız Mağaza Kısa Kısa DÜNYA GÜNDEMİ büyük etkiye sahip ve elbette işletmeler de bu cihazların sağladığı değerli verileri elde etmek isteyecek. Peki ortalama tüketici için bu ne anlama geliyor? Contentstack’ın raporuna göre, bu genel anlamda olumlu bir durum. İşletmeler, tüketiciler için işlemleri daha hızlı ve daha kolay hale getirmek ve çeşitli cihaz ve platformlar üzerinden de müşterilere ulaşmak Nesnelerin İnterneti, E-Ticareti temelden değiştirecek
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDQyNTU=