Türk Telekom Güncel | Sayı 05

44 I TÜRK TELEKOM GÜNCEL Kapak OFİSTE BİR GÜN Müşterinin ihtiyacına göre çözümler üretiyoruz Günlük yaşam yorucu, bu nedenle insanlar hayatlarında kolaylık istiyor. Her şeyi tek faturada halletmek istiyor. Müşterinin problemine göre çözümler üretiyoruz. Ona uygun kampanyalar sunuyoruz. Türk Telekom’un marka birleşmesi ve ofis dönüşüm projesi bu açıdan bize oldukça destek oldu. Müşterinin kullanım geçmişini araştırıp ihtiyacına göre çözümler üretiyoruz. Bu sayede buraya hattını iptal ettirme niyetiyle de gelmiş olsa mutsuzluğu geçebiliyor. Kendisine en uygun tarifeyi birlikte seçiyoruz. Üzerine tam oturan bir elbise giymenin rahatlığıyla ayrılıyor buradan. Bazen “Sen olmasaydın hattımı iptal ederdim” diyen müşteriler oluyor. Bunu duymak gerçekten çok etkileyici… Bana “siniri alınmış insan” diyorlar Yedi yıldır Türk Telekom ailesindeyim ve yaklaşık beş yıldır Fatih Telekom Müdürlüğü’nde hizmet veriyorum. Dönüşümden sonra kadromuz önemli ölçüde yenilendi. Bu durum bize heyecan ve dinamizm kattı. Müşterilerimiz de bunu hissediyor. Sabahları ilk iş olarak e-posta yoluyla gelen bazı bilgi ve raporları inceliyoruz. Hedef odaklı çalıştığımız için hedeflerin neresindeyiz, neler yapıyoruz noktasında fikir alışverişi yapıyoruz. Rapor ve planlamaları öğleden önce bitirmeye çalışıyoruz. Çünkü günün ilerleyen saatleri bizim için yoğunluk demektir. Ofisimiz öğleden sonra çok kalabalıklaşır. Bu yoğunluğun yönetimini yapmak da haliyle bize düşüyor tabi. Şikâyetlerle ilgilenen bir ekibin yöneticisi olduğum için ekip arkadaşlarımın iç motivasyonu çok önemli. Çünkü onlar da tıpkı benim gibi yoğun bir şekilde müşteri problemleriyle iç içeler. Yaptığımız işin yıpratıcı bir yanı var yani. Bu nedenle ekip içi iletişime çok önem veriyoruz. Bunun için arkadaşlarımla birlikte kahvaltılara gideriz, geziler düzenleriz, ortak çalışmalar ve fikir jimnastikleri yaparız. Ekip liderinin müşteriyle çalışanın ortasında iki tarafı da idare eden bir görevi var. Pozitif bakmak zorundayım, benim işim bu. Empati yeteneğine güvenirim. Kişisel motivasyonumu sağlarken kendimce bir yöntem sürdürüyorum. Buradayken dışarıyı, iş sonrasında da burayı pek düşünememeye çalışıyorum. Bu, zihni anlamda beni rahatlatıyor ve dinlenmeme yardımcı oluyor. Bana “siniri alınmış insan” diyorlar. Bu mizacım işimi yaparken bana çok yardımcı oluyor. Ayrıca işim gereği iletişim ve psikoloji başta olmak üzere sürekli farklı alanlarda eğitim alarak kendimi geliştirmeye önem veriyorum. Ebru Aslan - Bireysel Bağlılık Yetkilisi Necat Kuvancı - Müşteri Memnuniyeti Ekip Lideri Türkiye’nin her eve internet Türk Telekom’la

RkJQdWJsaXNoZXIy NDQyNTU=